het probleem: als je de koppeling in de vooruit laat slippen, dus ertegen aan zet loopt ie als een naaimachientje en hoor je de koppeling niet, duw je hem erdoor en staat ie dus in zijn werk dan bonkt ie 1x per omwenteling, ik heb de uitlijning opnieuw bekeken en een paar tiende van de vulplaten van het tussenas steunlager geslepen, is nu helemaal top, maar hij bonkt nog steeds, en het vreemde is dat wanneer ik half gas in de vooruit sta is de bonk verdwenen en loopt ie beter, ik dacht ook al dat het iets te maken zou kunnen hebben met de tandwielen in de trommel, maar wanneer de koppeling in zijn vooruit staat dan draaien deze niet, ze draaien alleen maar als je hem in de achteruit zet, en dan hoor je hem niet en doet ie het perfect.
zou het een aslager kunnen zijn? , dan had je deze toch ook moeten voelen/horen bij hogere toerentallen, volgens mij.
er zijn van die dingen daar word ik helemaal niet vrolijk van, en die rotbonk heeft mij nu al een paar dagen in de macht, zouden het soms klopgeesten zijn, die mij plagen zo vlak voor de sleepbootdagen:D
gr.wout
als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.