varg schreef:....het zou ook nog vlak voor Kalenberg kunnen zijn,
Arnold
Arnold,het is vlak voor Kalenberg vanuit Noordelijke richting.
Zie foto die ik gevonden heb op GE.
En voor degene die willen weten of er een database is voor windmolens,ja die is er.
Je kunt vele soorten selecteren.
Klik op de button "weergave-opties". http://www.molendatabase.net/kaart.php
Ik was er dicht bij, dat mag ook wel, ben geboren in Ossenzijl alhoewel we na een jaar of 4 alweer verhuisd zijn. Google earth doet het niet op een chromebook, maar met de molendatabase heb je me blij gemaakt. Wie plaatst er nu een volgende foto?
Groet
Arnold
Ik plaats geen foto,want mijn fotoboek is voorlopig uitgeput qua foto's van vaarwegen ,waar iedereen kan komen.
Moet eerst weer op vakantie met de boot.
Zal ik dan toch maar een fototje plaatsen...als ik voor mijn beurt ga dan hoor ik het wel.
Het ziet er kleiner uit dan het is, en ...nee, de foto is niet vanuit de kano genomen, maar vanaf het eigen schip.
Arnold
Info: motorbokschip Jonge Willem. 1910 H.Haring Wilnis 20.6 x 4,1 x 0,9 (diepgang, niet de holte) 58 ton laadvermogen 40 ton waterverplaatsing DAF DD575 1964 reg.nr varend erfgoed 2639
Genoemde oplossingen zijn niet goed...een paar van die plekken moet ik wel nog even opzoeken. T is boven Zwolle en het bruggetje is (van de andere kant) te vinden op Google maps / streetview. Arnold
Marie Christina schreef:Hier is zeker óók wel iedereen langs geweest?
Tsja, sommigen van ons zijn wat groot geschapen, maar het bruggetje is volgens de anwb-app echt 2.40 hoog! En de dorpjes in de buurt trekken veel belangstellenden!
Arnold