Geen herkenning.
Dacht eerst aan een fabriek,maar een nadere beschouwing leert, dat hier een rijtje huizen gebouwd wordt.
In dit geval werkt Google Earth dus ook niet echt mee.
Waar jou thuiswedstrijd is met je boot ,weet ik niet.
Info: motorbokschip Jonge Willem. 1910 H.Haring Wilnis 20.6 x 4,1 x 0,9 (diepgang, niet de holte) 58 ton laadvermogen 40 ton waterverplaatsing DAF DD575 1964 reg.nr varend erfgoed 2639
Dacht toen ik erlangs vaarde dat dit wel een leuke raadplaat zou zijn met die nieuwbouw.
De 2 herkenningspunten op de foto staan er al een tijdje en waar mijn thuiswedstrijd is heb ik verklapt met de vorige raadplaat. Met de laatste hint zal ik 'm wel te makkelijk hebben gemaakt.
Er is een hoop veranderd daar. Veel bomen gekapt en loodsen gesloopt. Nu kom ik op dat gedeelte niet zo vaak. Maar volgens mij is het havenkanaal in middelharnis.
Wybren de loods links staat/ stond achter een dijkje. Ik denk dat het dijkje is wegehaald tbv de nieuwbouw. Als ik het goed heb zal ik de foto’s van google earth er even bij plakken!
Je bent aardig onderweg, friesland is goed maar denk wel dat het nauwkeuriger kan. Onze gewaardeerde lid uit Roden komt hier ook wel eens in de buurt. Dit als kleine tip.