Info: motorbokschip Jonge Willem. 1910 H.Haring Wilnis 20.6 x 4,1 x 0,9 (diepgang, niet de holte) 58 ton laadvermogen 40 ton waterverplaatsing DAF DD575 1964 reg.nr varend erfgoed 2639
Wat meen ik te zien:
1. Groen houten hekje van (prive) tuin aan de walkant van een ouder watertje, bijvoorbeeld Hollandse IJssel
2. Rechts op de foto een gebouw, soort appartementen complex.
Doet me sterk denken aan centrum Montfoort. Jij zou dan aan de Noord wal liggen.
Nee, geen Numansdorp.
Daar ligt ie (net als ik) liever dan in het veel te dure spul aan de overkant...
Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl..
Info: motorbokschip Jonge Willem. 1910 H.Haring Wilnis 20.6 x 4,1 x 0,9 (diepgang, niet de holte) 58 ton laadvermogen 40 ton waterverplaatsing DAF DD575 1964 reg.nr varend erfgoed 2639
Ik heb ooit gewerkt met iemand die dan steevast zei: ik ken er niks bijsnijen, wél afsnijen!
Dit biedt wel héél weinig houvast. Ehm.. misschien er een beetje bijsnijden?
De haven is onze bestemming, maar niet ons doel.
Met schippersgroet,
Guido
Marie Christina schreef: ↑wo 22 dec 2021 11:40
Er zijn mensen die hier genoeg aan hebben...
(Ik niet, overigens)
Ik ook niet (meer) Menno.
Het houd een keer op ,als de info van de achtergrond niet meer is, dan wat er op een postzegel staat.
Ik wens de zoekers veel succes.
Doorgaand vaarwater voor ons soort schepen wel. voor grotere schepen niet.
zelf gebruik ik deze route ook alleen maar als overnachtingsplaats.
@guido,
je hebt helemaal gelijk bijvijlen lukt ook niet ik heb er nog aan gedacht om het goed op te schrijven. maar dit is meer doorsnee taalgebruik
Ennuh, Den Haag is het ook niet
Als ik hier iets meer van deze foto laat zien wordt het wel erg makkelijk.
Wim, Guido, Jinny, Beemer, jullie vaargebied een beetje inschattend zijn jullie hier zeker geweest.
ik zal vanavond een iets ruimer plaatje plaatsen,
maar zoals al is aangegeven het plaatje wordt toch wel geraden, er is altijd wel iemand die een bepaald verband ziet en het dan weet. zo is het hier ook van welke zijde willen jullie iets meer zien? links, rechts, boven of onder.