Die aanlegplaats was voor mij direct heel herkenbaar als de "Linge". Heb er deze zomer nog gevaren, op zich erg mooie rivier.
En ja dan de aanwijzing van verbodsbordje van overnachten
Volgende plaat heb ik iets bijgesneden, anders wordt deze ws wel zeer snel geraden .
Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl..
@Jinny: geen Zuidholland, ergens Vliet of RijnSchie kanaal.
@Do: geen Oude Rijn
@Richard: Warm, inderdaad in jouw provincie. Maar (nog) niet juiste plek.
Gefeliciteerd, ik ben dat hele @%&# Noord Hollands kanaal langs gefietst en heb deze over het hoofd gezien....
Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl..
Te snel gefietst Jinny , zeker n racefiets....levensgevaarlijk ! Beter volgende keer de waterfiets , heb je veeeeeel meer tijd om om je heen te kijken......
Groet Do
Believe me, my young friend, there is nothing-absolutely nothing-half so much worth doing as simply messing about in boats.....
@KarelE: TOP, inderdaad de juist plek. De Krijtmolen d’Admiraal (de aanleiding van deze foto), links van dit huisje had ik weggeknipt.
@Jinny: Och, och, het was vandaag toch geen weer om op je fiets te klimmen, en dan nog wel zo'n fiets zonder achter-spatbordje
Karel, jij de volgende foto.