BP smurfjes!
Mijn vader moest het niet wágen ergens anders te gaan tanken.
Ik heb er nog een paar.

Moderators: sailor wim, frank
He Wim, we blijken steeds meer gemeen te hebben.sailor wim schreef: ↑za 17 jul 2021 11:52 Menno allemachtig prachtig.
Ahh doet mij denken aan mijn aquarium tijd.
Kienhout zoeken bij Griendsveen en Helenaveen.
Nee, geen luchtpomp maar een pomp die het gefilterde water weer in de bak pompt. Ik had al tientallen jaren geen aquarium meer gehad en verwonderde me over iedereen die met CO2-toevoeging werkte. "Wat een onzin", dacht ik toen, want dat is een teken dat er geen sprake is van een natuurlijk biologisch evenwicht en wilde bewijzen, dat het anders kon, hetgeen is gelukt.sailor wim schreef: ↑za 17 jul 2021 19:49 Hoi Gerard,.
Als thuis ben ga ik het www op en zoek ernaar..
Man een biologisch filter eronder en goede luchtpomp ernaast.
Een goede bak kan rustig weken zonder jou. Ik ging ook rustig weken op vakantie, nadat ik eerst de vissen goed in het voer had gezet (in de natuur is het ook weleens een poosje schraalhans), en liet niemand m'n bak verzorgen. Eventueel kun je er tijdelijk wat Black Mollies of Guppen bij doen voor broodnodig levend voer.Wat een tijd, ik denk nog wel is aan een Tetra bak.
Maar ja de vrijheid die ik nu geniet remt dat af.
Ja, we kunnen beter mailen (g.vankatwijk@freeler.nl).sailor wim schreef: ↑za 17 jul 2021 20:24 Menno ik kaap jou topic een aantal keer, het roept ook zoveel herrineringen op..
Maar is overleggen na de vakantie om het te zuiveren en terug te brengen naar jou precieze hobby.
Gr Wim
Jôh Wim, dat maakt mij geen moer uit.sailor wim schreef: ↑za 17 jul 2021 20:24 Menno ik kaap jou topic een aantal keer, het roept ook zoveel herrineringen op..
Maar is overleggen na de vakantie om het te zuiveren en terug te brengen naar jou precieze hobby.
Gr Wim
Mee eens. Niettemin, zou het wel handig zijn wanneer je, zodra je een zijweggetje inslaat, daar een wegwijzer zou kunnen plaatsen en dat zijweggetje een titel zou kunnen geven. Dan "vervuil" je de hoofdweg niet. Maar ja, een idee verwezenlijken is andere koek.Marie Christina schreef: ↑za 17 jul 2021 20:55Jôh Wim, dat maakt mij geen moer uit.sailor wim schreef: ↑za 17 jul 2021 20:24 Menno ik kaap jou topic een aantal keer, het roept ook zoveel herrineringen op..
Gr Wim
Zijweggetjes zijn vaak het leukst om op te rijden en er komt vanzelf weer een oprit naar de snelweg.
Ook dan stuit je op hetzelfde probleem, dat zodra iemand binnen een bepaalde hobby refereert aan een andere hobby, je van de hoofdweg afdwaalt. En op zo'n moment weet je (nog) niet of zoiets de moeite van een nieuw draadje waard is of dat je al snel weer naar de hoofdweg terugkeert.Maar hadden we hier niet ooit eens een "Mijn andere hobby" topic?
Ja, maar dan zal toch ook wel gelden, dat het van hot naar her kan gaan en zo een draad wordt kwijt geraakt?Marie Christina schreef: ↑za 17 jul 2021 21:40 Ik zit op een modelbouwforum waar ze een off-topic topic hebben.
Oeps, ik ben maar een simpel mannetje en raak hier de draad al kwijt.Daar ben je dus feitelijk off-topic als je on-topic blijft.![]()
Dus dit ook maar eens voor hier voorstellen?Daar werkt het andere hobby topic erg goed, overigens.
Ik vind het prima en aangezien jij daar ervaring in/mee hebt ...Marie Christina schreef: ↑za 17 jul 2021 22:06 Kan toch?
Werkt het niet dan is het zo weer weggehaald.