Vol goede moed was ik naar de pomp gelopen

Wat schetst mijn verbazing: GEEN GTL meer te koop!!,(bij deze pomp.)
Nu was het eventjes geleden dat ik was geweest

Enig zoekwerk heeft me geleerd dat het een soort biodiesel 2.0 schijnt te zijn maar dan met veel betere specificaties en zelfs een toevoeging om de bacteriën tegen te gaan wat erg goed nieuws (zou) wezen, gezien de ellende die dat veroorzaakt

Goed nieuws "all over the place" dus, MAAR......zijn er al forummers die ervaring met deze toverdrank hebben in vergelijk met GTL/ gewone diesel ??
Het schijnt er ook te zijn met blauwe kleurstof, dan heet het ineens : "blauwe diesel" ( hoe origineel

Mijn resultaten met GTL in Daatje ( DAF DA 475 b.j. 1963 ) zijn veelbelovend , maar om nu WEER een ander sapje toe te voegen zonder verdere info dan de reclame van de producent, vind ik nog een brug te ver en ook mijn eerder besproken knip heeft zijn twijfels

Dus laat maar los die info, ervaringen : eigen of van horen zeggen, nieuwe/oudere/ echte oude motoren, mix met traditionele diesel, mix met (bio-)diesel van de fabriek.
ik en wellicht veel anderen wil-( len ) het graag weten, ben benieuwd naar de reacties!
Wordt hopelijk vervolgd, groet Ad