Helaas heb ik de afgelopen 7 maanden mijn boot moeten laten voor wat het was vanwege 3 keer achter elkaar familieomstandigheden.
Afgelopen week voor het eerst weer bij de boot geweest en wat betreft verf en buitenkant kon ik wel huilen

In de week dat de familie ellende begon was ik bezig met het proberen aan de gang te krijgen van de brandstof toevoer via de brandstof pomp.
Vanwege bacterie had ik de tank afgekoppeld en alles doorgespoeld met diesel. De filters vervangen en een tijdelijke aansluiting gemaakt op een tankje. Toen via het handpompje druk op de leidingen en pomp gezet.
Helaas kan ik starten wat ik wil maar er komt geen brandstof meer uit de leidingen naar de cilinders.
Weer hard door gepompt en de retourleiding doet zijn werk. Ontlucht via 2 schroefjes en daar zit druk op (pijl a en b).
Zijklep zie pijl C op foto 2 open gemaakt zat vol met diesel.
De brandstof afsluithendel losgemaakt en nagekeken of die soepel liep. zie pijl D op foto 1
Volgens een technieker op mijn werk moet er op een dieselpomp ook een klein gaasfiltertje zitten. Kan deze echter niet vinden.
Nu heb ik de volgende vragen in de hoop dat iemand antwoord heeft.
A) Als er een filtertje zit iemand enig idee waar die dan moet zitten?
B) wat zijn de moertjes bij de pijltjes 3, 4 op foto 2 en 5 op foto 2.
C) Hoe kan ik zien of de pomp niet vast zit?
D) Zitten er nog ergens punten die ik moet nalopen?