Jeetje.....nooit geweten dat er zoooooooveel ophaalbruggetjes zijn in ons kikkerlandje, en dan hebben ze ook nog eens dat zelfde aantal draaibruggetjes.....
ik kan m zo niet thuisbrengen.
gr Do
Believe me, my young friend, there is nothing-absolutely nothing-half so much worth doing as simply messing about in boats.....
Het feit dat dit een ophaalbrug is,zit die dan in een "staande mast route".
Ik bedoel hiermee,dat er ook zeilboten van deze brug gebruik moeten maken?
Zo te zien is het een fietsbruggetje.
Trouwens Nog een leuke anekdote daar: er stond die dag een pittig windje recht op de brug. Nadat mijn vrouw de brug had open gedaan kreeg ze deze met geen mogelijkheid meer dicht. Heb met rot gelachen daar.... na enige hulp en met zijn tweeën er op geklommen ging de brug eindelijk weer naar beneden.
heb je een prachtig verhaal, probeert er iemand anders een touw aan vast te knopen.......
Peter-J schreef:Trouwens Nog een leuke anekdote daar: er stond die dag een pittig windje recht op de brug. Nadat mijn vrouw de brug had open gedaan kreeg ze deze met geen mogelijkheid meer dicht. Heb met rot gelachen daar.... na enige hulp en met zijn tweeën er op geklommen ging de brug eindelijk weer naar beneden.
Idem bij mij, echter wou de brug toen niet open.
na 2 minuten klooien van me vrouw (ik heb me toen ook dood gelachen) heb ik er maar verteld dat er nog een grendel op zit.
===================
Groet, Steve
Lowland Neth Ship 61ft
===================
Waarom maak je er dan wel een moeilijke van?
Dit kan overal zijn.
Er zit praktisch geen herkenning in,in deze panorama foto.
Gokje dan maar.
In de buurt van Eernewoude-Friesland.