Na het lezen van HINT reageerde ik eerst.
Daarna verder gelezen en zag ook dat het antwoord inderdaad al gegeven was.
Tja, wat kan het toch tegen zitten in het leven...
(De hint klopte wel, overigens )
"It ain't that I'm wiser, I just stood a couple of more times with my back to the wall (Willie Nelson)
Veere was nb mijn eerste gedachte, maar ik kon nergens die toren ontdekken.
Heb me nog nooit zo christelijk gevoeld dan tijdens deze zoektocht
Sta klaar voor de volgende
Info: motorbokschip Jonge Willem. 1910 H.Haring Wilnis 20.6 x 4,1 x 0,9 (diepgang, niet de holte) 58 ton laadvermogen 40 ton waterverplaatsing DAF DD575 1964 reg.nr varend erfgoed 2639
Info: motorbokschip Jonge Willem. 1910 H.Haring Wilnis 20.6 x 4,1 x 0,9 (diepgang, niet de holte) 58 ton laadvermogen 40 ton waterverplaatsing DAF DD575 1964 reg.nr varend erfgoed 2639
De hele Kostverlorenvaart achteruit varend? Alles kan natuurlijk, maar erg logisch lijkt me dat niet!
(Overigens, terugkomend op de eeuwige rood/groen-discussie: geen enkele brug op deze route ging helemaal open. Het verhaal dat je op enkel groen moet wachten omdat dan pas de klap geborgd is gaat hier niet op. Het devies op deze route is volkomen terecht: zo kort mogelijk open.)
Arnold wist de juiste brug. Next!
De haven is onze bestemming, maar niet ons doel.
Met schippersgroet,
Guido
Mijn blind spot: jachthavens. Ik ben bang dat ik moet overslaan.
Als je boot aan het eind van die steiger ligt (komt daar wel een eind aan?) blijf je wél fit!
Flink hoge vloedpalen duiden op waterhoogteverschillen, maar de vaste wal op de voorgrond gaat vast niet mee omhoog. Het steigerdeel met leuning zou bij hoog water een brugfunctie kunnen hebben.
De haven is onze bestemming, maar niet ons doel.
Met schippersgroet,
Guido