Voor mij is het gissen en ik zou niet weten waar ik het moet zoeken. Wat ik wel constateer is dat het een vaarweg is met lage bruggen want de mast is omlaag geklapt. Het kan natuurlijk ook zijn dat de binnenstad is bezocht of word bezocht.
Als ik op Google kijk dan kon Frank wel eens gelijk hebben https://www.google.nl/maps/@53.182848,5 ... 048!8i1536
Ben benieuwd of het inderdaad zo is.
Groet, Jo
Nee basher tever naar het noorden.
Er is daar een bekende voetballer geboren .
Hij voetbalt nu bij.........ik kan het niet uit mijn strot krijgen sorry.
geert
Info: motorbokschip Jonge Willem. 1910 H.Haring Wilnis 20.6 x 4,1 x 0,9 (diepgang, niet de holte) 58 ton laadvermogen 40 ton waterverplaatsing DAF DD575 1964 reg.nr varend erfgoed 2639
Ja dat zal dan wel gaan om de aloude rivaliteit tussen 020 en 010 ofwel Amsterdam en Rotterdam.Ik schiet er in ieder geval niets mee op want ik ben wel verknocht aan bootje varen, maar van voetbal heb geen bal verstand
Denkelijk moeten we in Rotterdam gaan zoeken.
Ja dat zal dan wel gaan om de aloude rivaliteit tussen 020 en 010 ofwel Amsterdam en Rotterdam.Ik schiet er in ieder geval niets mee op want ik ben wel verknocht aan boo, maar van voetbal heb geen bal verstand tje varen
Denkelijk moeten we in Rotterdam gaan zoeken.
Groet, Jo
Ja dat zal dan wel gaan om de aloude rivaliteit tussen 020 en 010 ofwel Amsterdam en Rotterdam
Die rivaliteit klopt JO.
wel verknocht aan bootje varen, maar van voetbal heb ik geen verstand van
Nou ik ook niet maar het werd ons mede gedeeld door plaatselijke vissekoppen.
geert