Na enige maanden niets aan de forums te hebben bijgedragen (wel gelezen) om de simpele reden dat er niets te melden was en omdat ik lichamelijk en geestelijk niet in staat was iets aan de TADI te doen ben ik er weer voorzichtig aan begonnen,
Daar er geen verrassingen waren plaats ik mijn verhaal hier en niet in de vetkuil( weer een verrassing).
Het schilderwerk buitenom heb ik. op een klein stukje machinekamerluik na, klaar.
Redelijke standaard procedure nl ontroesten en schilderen .
hierbij een paar plaatjes om te laten zien hoe ze er nu bij ligt:
mijn schip is als een gat in het water , waar ik al mijn geld ingooi
Jammer dat die vreselijk lelijke boot achter jou boot ligt,die verpest de hele foto
Ik vindt de tadi wel heel mooi,leuk om er weer wat van te zien
Gr René ( Klaver vier )
Dat ik geestelijk niet in staat was heeft te maken met een aanhoudende depressie en NIET met waanzinnigheid dus dat dak IS en BLIJFT van de buurman (en lelijk)
hoe ik ook foto`s maak die tuppewarecaravan staat er altijd bij
als de winterleegloop begonnen is komt er wel een plekje zonder buren hoop ik.
Hey Arrejoan,
bootje goed opgeknapt ! hulde !!
en als dat strijkijzer weg is zal de TADI zich ook wel beter voelen
succes verder zonder al te veel verrassingen en beterschap !
gr Do
Believe me, my young friend, there is nothing-absolutely nothing-half so much worth doing as simply messing about in boats.....
Goedenavond allen @ Do: dat "strijkijzer" zal niet weggaan ,is van de voorzitter maar TADI voelt zich toch wel goed want die wordt WEL onderhouden
Iedereen dank voor de complimenten, ik krijg er gewoon weer een beetje zin in om de draad op te pakken!
Het volgende zal de verdere opbouw van de elektrische installatie worden.
Daar ik toch wel wat verrassingen verwacht zal ik van de voortgang weer verslag doen in de vetkuil(weer een verrassing).
wordt vervolgd, groet Ad
Hallo allen, nog even voor degene die aan mijn verstandelijke vermogens (niet ZO groot dat wel ) twijfelden en dachten dat ik een flying bridge op mijn slepertje ( TADI3) gebouwd had hierbij een paar foto`s ZONDER tupperwarecaravan op de achtergrond
zo lijkt het weer of er een antenne-dome op het dak staat: toekomstmuziek??
mooie blauwe lucht, tekent mijn stuurhut netjes af
groet Ad