"Waar is dit" 2015-'16 deel 2
Moderators: sailor wim, frank
- Marie Christina
Re: "Waar is dit" 2015-'16 deel 2
Die foto loopt niet weg,hoor.
"It ain't that I'm wiser, I just stood a couple of more times with my back to the wall (Willie Nelson)
- Marie Christina
Minder fout dan de rest, Ruud.
"It ain't that I'm wiser, I just stood a couple of more times with my back to the wall (Willie Nelson)
Menno,
een leuke lastige raadplaat.
is het in drachten aan de Nije Drait?

is het met streetview te zien ?
Ruud
een leuke lastige raadplaat.
is het in drachten aan de Nije Drait?

is het met streetview te zien ?
Ruud
Ancora Imparo
- Marie Christina
Dit vind ik heel knap, Ruud.
Mijn raadplaten waren nooit ver van mijn thuishaven, maar als op deze plek mijn motor uit zou vallen haal ik bijna mijn ligplaats.
De "loods" die je ziet is inderdaad van de Scheepswerf Oebele van der Werff.
Nog even rechtdoor en dan BB uit is jachthaven De Drait, waar ik lig.
Als hint had ik eventueel nog gehad: Één van de forumleden móet dit herkennen, want die is hier geweest.
Maar Sambeek zag in wat voor erbarmelijke staat de haven verkeerde (is nu niet meer terecht, want passantenhaven is opgeknapt) en vluchtte weg.
Dit is niet op streetview te zien, denk ik.
Want op beide oevers zijn geen wegen.
Het plaatsen van de volgende plaat is sowieso al meer dan verdiend, maar: hoe ben je hier in hemelsnaam uitgekomen?
Mijn raadplaten waren nooit ver van mijn thuishaven, maar als op deze plek mijn motor uit zou vallen haal ik bijna mijn ligplaats.
De "loods" die je ziet is inderdaad van de Scheepswerf Oebele van der Werff.
Nog even rechtdoor en dan BB uit is jachthaven De Drait, waar ik lig.
Als hint had ik eventueel nog gehad: Één van de forumleden móet dit herkennen, want die is hier geweest.
Maar Sambeek zag in wat voor erbarmelijke staat de haven verkeerde (is nu niet meer terecht, want passantenhaven is opgeknapt) en vluchtte weg.
Dit is niet op streetview te zien, denk ik.
Want op beide oevers zijn geen wegen.
Het plaatsen van de volgende plaat is sowieso al meer dan verdiend, maar: hoe ben je hier in hemelsnaam uitgekomen?
Menno,
Wetende dat je altijd een beetje in de omgeving van drachten bivakkeert was dit mijn eerste oriëntatie punt.
dan ga je kijken hoe de zon staat en de bootjes liggen en de omgeving er uit ziet.
De bootjes klopte wel in dit plaatje maar ik had de indruk dat het een direct doodlopend haventje was. maar dat is niet zo.
En de bomen klopten naar mijn idee nog niet helemaal. dus het was eigenlijk meer een gokje wetende dart ik al in de "buurt" was.
maar zelf met de boot nog nooit geweest!
maar ik heb geen raadplaten meer. dus een ander mag er een plaatsen, wie het eerst komt .....
Ruud
Wetende dat je altijd een beetje in de omgeving van drachten bivakkeert was dit mijn eerste oriëntatie punt.
dan ga je kijken hoe de zon staat en de bootjes liggen en de omgeving er uit ziet.
De bootjes klopte wel in dit plaatje maar ik had de indruk dat het een direct doodlopend haventje was. maar dat is niet zo.
En de bomen klopten naar mijn idee nog niet helemaal. dus het was eigenlijk meer een gokje wetende dart ik al in de "buurt" was.
maar zelf met de boot nog nooit geweest!
maar ik heb geen raadplaten meer. dus een ander mag er een plaatsen, wie het eerst komt .....
Ruud
Ancora Imparo
- frank
- Site Admin
- Contacteer:
Goed, heb effe tijd voor een mooi plaatje, is niet moeilijk

gr FRank
\\ Blind vertrouwen in de autoriteiten is de grootste vijand van de waarheid. Albert Einstein //

\\ Blind vertrouwen in de autoriteiten is de grootste vijand van de waarheid. Albert Einstein //

Frank,
Afgelopen zomer genomen? Op een maandag morgen?
Ancora Imparo
- frank
- Site Admin
- Contacteer:
Was in november en beneden de grote rivieren. Pcnavigo wijst je de weg.
gr FRank

zuidwillemsvaart net boven nederweert
geert
geert
- frank
- Site Admin
- Contacteer:
Je zit te ver naar het zoosten en daar lopen geen leeuwen
gr FRank

-
Je zit net voor de verbreding van het Wilhelminakanaal waar de Beeksebergse leeuwen bijna loslopen.
Je bent dan dus onderweg naar sluis Diessen in de opvaart vanaf Tilburg.
Willem.
Je bent dan dus onderweg naar sluis Diessen in de opvaart vanaf Tilburg.
Willem.

- frank
- Site Admin
- Contacteer:
Ha.. Kijk, een jager op groot wild! We zijn hier onderweg van Tilburg richting Beekse Bergen. We hadden geen honger dus we besloten om geen leeuw of wat anders te schieten.
Vroeger kon je aan een kade overnachten maar de vooruitgang heeft beslist dat je na een uurtje moet opsodemieteren.
Goed geraden, volgende patiënt..
Vroeger kon je aan een kade overnachten maar de vooruitgang heeft beslist dat je na een uurtje moet opsodemieteren.
Goed geraden, volgende patiënt..
gr FRank

- varg
- Info: 'Varg'
LBD 9,62 m x 3.46 m x 0.80 m
Doorvaarthoogte gestreken mast: 1.95 m
Motor: Yanmar 4JH4E 53pk mech.kk.
aan de foto te zien op 18 november 2008...was een dinsdag om 11:27 uurRuudMal schreef:Frank,
groet
Arnold
Arnold,
De reactie van mij was maar een gokje. Ik ben frank afgelopen zomer op het twentekanaal tegengekomen en de lokatie leek er op en het weer ook. Vandaar.
Ik heb de plaat niet bestudeert om daar datum en tijd uit te halen maar jij wel!
Ruud
De reactie van mij was maar een gokje. Ik ben frank afgelopen zomer op het twentekanaal tegengekomen en de lokatie leek er op en het weer ook. Vandaar.
Ik heb de plaat niet bestudeert om daar datum en tijd uit te halen maar jij wel!
Ruud
Ancora Imparo