"frans heeft nog een stuk te varen" zeg je. Vaart Frans met je mee of kom je hem tegen bij Broekhuizen. Stroomopwaarts zie ik niet meer zoveel binnenbochten, zonder bebouwing en wel met een pontje. Dan moeten we het meer stroomafwaarts gaan zoeken ...
Ruud vergeet dat pontje maar want dat bord wat jij ziet is wat anders. Als je op inzoomt op de linkeroever zie je boven het bakboordlicht ook een bord staan, dit bord, wat je nu niet kan lezen, is op dat moment als je daar vaart, belangrijk als je hier onbekend bent en zoals borden eigen verteld dit bord wat je zo dadelijk moet doen.
Nog een tip en dan weet je het zeker, als Frans opvarig is zit hij achter mij aan.
Succes mannen (hebben wij hier ook dames in het forum?)
Groet, Jo
Dat zou kunnen betekenen dat je daar bij het naderen van een sluis bakboord moet houden. Ik weet zo snel niet welke sluis, maar deze regel is per 1/1/2016 afgeschaft, en omdat ik dat heb gelezen ging er een belletje rinkelen.
Time's fun when you're having flies
Kermit the Frog.
Volgend op wat karel zegt, zou het kunnen zijn dat van wsv venlo afkomt en bijna bij sluis belfeld bent. Op je herfsttocht van vorig jaar. Vandaar dat ook je stootwillen nog buiten hangen.
En het pontje aan de bendenkant van belfeld moet je nog passeren.
Helemaal goed Ruud, ik dacht even dat je bij een van de twee bochten bij Venlo zat. Ga je op Google Maps kijken dan zie je nog de oude situatie, inmiddels is de bocht verruimd.
Het bord op de linkeroever geeft het VHF kanaal aan van sluis Belfeld. De stootwillen hangen buiten omdat ik aan dek een beetje had schoongemaakt.
De beurt is aan jou.
Groet, Jo