Nou Menno, ik ben al blij dat ik de verwijzing geplaatst krijg. Dit doe ik door boven aan de pagina de www. enz te kopieren en deze op het tekstveld te plakken.
Om de foto te plaatsen lukt mij nog niet of verhip ik denk dat ik vergeten ben de bc code uit te schakelen dat het daardoor niet lukt. heb nu de bccode uitgeschakeld. https://www.google.nl/maps/@52.7861812, ... !1e3?hl=nl
Lukt dus niet!
Zomaar een vraagje waarom ben je daar gaan liggen en niet in Steenwijk zelf ?
Steenwijk heeft een leuke rustige haven met aan het einde de winkels.
Wij wisten het ook niet maar zijn er ook dit jaar voor het eerst geweest.
Riverboy schreef:Nou Menno, ik ben al blij dat ik de verwijzing geplaatst krijg. Dit doe ik door boven aan de pagina de www. enz te kopieren en deze op het tekstveld te plakken.
Om de foto te plaatsen lukt mij nog niet of verhip ik denk dat ik vergeten ben de bc code uit te schakelen dat het daardoor niet lukt. heb nu de bccode uitgeschakeld. https://www.google.nl/maps/@52.7861812, ... !1e3?hl=nl
Lukt dus niet!
Klinkt misschien lullig, maar ik ben blij dat het jou (tot op zekere hoogte) ook niet lukt.
Ben ik niet de enige Nitwit.
"It ain't that I'm wiser, I just stood a couple of more times with my back to the wall (Willie Nelson)
Ruud, wij zijn in 2014 ook daar geweest en hebben toen in Steenwijk gelegen.We lagen we bijna op het einde en dus dicht bij het centrum, de supermarkt en het terras van het leuke restaurant op het hoekje.
Nu in 2015 na onze Frankrijk reis hadden we besloten om langs het kanaal te gaan fietsen en wouden mede omdat het warm was in de vrije natuur liggen. Ik moet zeggen, we lagen daar dan ook prima en moet je boodschappen doen dan is het niet ver met de fiets. Moet je wel hebben natuurlijk. Helaas is hier mijn knie op slot gesprongen en moesten wij noodgedwongen blijven liggen.
Groet, Jo
Ja ja Frans, jij verstopt de oplossing in het plaatje, maar ik weet nog niet waar ik die oplossing moet zoeken. Die hoogspanningsmasten helpen me ook niet veel, ik heb vanmiddag weer een eind langs de diverse stroomdraden gefietst, maar mijn kuiten doen zo zeer
Ik dacht even de locatie te kennen, maar daar maken ze gebruik van ondergrondse stroom
We blijven zoeken
Groet, Jo
Nou Frans, en ik heb elke pixel op dat plaatje drie keer omgedraaid, het hondje n knuffel gegeven en de garaniums water gegeven maar waar die oplossing verstopt is ? Joost mag t weten.....
Een van de vlaggetjes in de mast ? Ik herken ze niet......
groet Do
ik denk dat het tijd is voor een voorzichtige hint
Believe me, my young friend, there is nothing-absolutely nothing-half so much worth doing as simply messing about in boats.....
Info: motorbokschip Jonge Willem. 1910 H.Haring Wilnis 20.6 x 4,1 x 0,9 (diepgang, niet de holte) 58 ton laadvermogen 40 ton waterverplaatsing DAF DD575 1964 reg.nr varend erfgoed 2639
Wat zien wij over het hoofd? Van dat groen (?) rood witte vlaggetje kan ik geen chocola maken, qua provincie, maar van de top zou het vlaggetje van Noord-Brabant kunnen wapperen. Verder zou het zwarte blokje rechts, net boven het roefdak, een semafoor met sluislichten kunnen zijn. Het lege vrachtschip zou dan aan de wachtremming liggen.
Een flinke sluis in Noord-Brabant wellicht. Gokje: Oosterhout?
De haven is onze bestemming, maar niet ons doel.
Met schippersgroet,
Guido
Het is Brabant. vlak bij Oosterhout.
Een jachthaventje,
Géén sluis, of erg dicht bij een brug.(500mtr, maar geen semafoor).
Dat groen/rood/witte vlaggetje is van Helgoland, dus dat doet niet mee.
met de Hoogspanningsleiding erbij kan het nu alleen nog Bergopwaarts gaan.
Ik denk dat ik het heb gevonden, je ligt in de jachthaven van Geertruidenberg.
Ik had al enkele keren in Geertruidenberg gezocht, maar dan in de passantenhaven en kon daar de hoogspanning niet vinden. Stom had ik verder gekeken dan was ik in de jachthaven gekomen waar ik heeeel lang geleden eens ben geweest, vandaar dat het mij bekend voorkwam, als het goed is tenminste?
Groet, Jo
als je hééééééél goed kijkt, zie je in die mast een vlag van Geertruidenberg hangen. (die met die leeuw)
Moet je wel weten dat het Geertruidenberg is natuurlijk.