Ja, Ja een weggevertje zegt ie nou voor mij niet. Ik zie alleen maar een kunstwerk in het donker welke niet meer bediend word. Het zal voor diegene die daar ter plaatse bekend is wel makkelijk zijn, maar voor mij is het zoeken in de duisternis
Ik ga me een lamp halen en zal trachten door de duisternis heen te schijnen om het licht te zien
Groet, Jo
Google Maps zegt me dat Ruud het goed heeft. Ik zie daar bij de Tolhuissluis dezelfde huizen staan, alleen het is een dubbele sluis en ik zie niet de lichten van 2 sluizen. Afwachten, ben alleen benieuwd hoe Ruud ineens aan de oplossing kwam.
Groet, Jo
Leuk plaatje overigens
Heb je daar aan het remmingwerk gelegen ?
Ruud
Tolhuissluis by night...helemaal goed, mooi plekje om te overnachten...dat wil zeggen..het was een mooie plek.
Laatste keer dat ik er langs kwam was de oever 'opnieuw ingericht' en was er geen mogelijkheid meer om te liggen.
Ga het toch nog wel eens proberen (heb een spudpaaltje).
Volgende graag Ruud!
Arnold
Laatst gewijzigd door varg op zo 13 dec 2015 16:39, 1 keer totaal gewijzigd.
OKE, we zijn weer rond.
Ik vind het trouwens niet erg hoor om geen plaatje te kunnen plaatsen na een tussenrondje, het gaat om de fun
Deze ging weer zo snel dat ik `m volledig gemist heb
maar hier is dan een nieuwe.
ik heb daar ook gekeken maar kreeg de details niet kloppend.
terwijl ik het eerste polyester bootje ook ken dat is van dhr Nobel.van http://www.nobelwegenwaterbouw.nl/ maakt kunstwerken door het hele land.