Het duurde eventjes want ik had geen internet...
Als je snel weg wil varen en je trekt de internet kabel kapot en je weet niet meer welke kleurtjes je gebruikte van de ethernet kabel ben je wel even zoet
mal gemaakt voor het moeilijkste werkblad, hoef ik niet direct op het bamboe te oefenen:
Over het algemeen moet er gewoon heel veel geschilderd worden, deurtjes hebben nou eenmaal twee kanten. weinig spectaculair, tenzij je er van droomt dat je woonkamer er zo uitziet:
Gisteren kwam wel het bamboe binnen, daarvoor moet de boot naar een loskade even verderop. Met dit weer geen pretje voor een mooi weer vaarder.
Vandaag lekker aan de gang met de tafelbladen, gaten erin maken, op maat zagen, glad frezen etc.
Wat betreft het niveau van afwerking waar Quichot een mooi compliment over maakte is het natuurlijk wel zo dat wij ook op dit schip wonen, dus kan ik in mijn woonschip net zo veel energie, tijd etc. steken als andere mensen in hun huis en schip tezamen.
Karel, met het ontwerpen en bij elkaar zoeken van spullen ben ik al vanaf het begin van het jaar bezig. Het is het zeker waard om een gedetaileerd ontwerp te maken. Tot nog toe ben ik niet voor verassingen komen staan (even afkloppen...)
En als je rustig al het materiaal verzameld kun je het nog eens nameten en passen, want afmetingen op internet zijn niet altijd correct. Bovendien scheelt het ritjes naar de bouwmarkt als je aan het werk bent.
groet, Wouter