Heb ik een andere vraag kan ik over twee componenten epoxy verf onderwater een 1 component antifouling doen ?
groetjes uit makkum.
Moderators: sailor wim, frank
Volgens mij wel. Wist niet dat er een 2 comp antifouling bestond.douane schreef:Hij is wel heel wit ja
dus ga mengen,
Heb ik een andere vraag kan ik over twee componenten epoxy verf onderwater een 1 component antifouling doen ?
groetjes uit makkum.
sambeek schreef:Doe je goed aan. Ik heb ze er ook allemaal uitgesloopt.
Zware rotdingen. Zelfs als ze leeg zijn.
Maar hoe ga je dat nu doen, de verwarming?
Fijn he, zo'n grote boot.douane schreef: inmiddels ben ik begonnen met twee componenten primer, en nu merk ik toch echt wel dat de boot best groot is[/img]
sambeek schreef:Fijn he, zo'n grote boot.douane schreef: inmiddels ben ik begonnen met twee componenten primer, en nu merk ik toch echt wel dat de boot best groot is[/img]
varg schreef:Mooie lijn! Onderwater mogelijk nog mooier dan boven![]()
Arnold
Leg je hem toch gewoon op de kop in het water?douane schreef:varg schreef:Mooie lijn! Onderwater mogelijk nog mooier dan boven![]()
Arnold
goed ideesambeek schreef:Leg je hem toch gewoon op de kop in het water?douane schreef:varg schreef:Mooie lijn! Onderwater mogelijk nog mooier dan boven![]()
Arnold
waardeer ik ook enormvarg schreef:Probeer ik eens iemand een compliment te maken....
Ik vond em al prachtig, maar zo uit het water zie je ook hoe perfect het onderwaterschip gelijnd is.
Succes...Arnold