gr Do
Moderators: sailor wim, frank
Wanneer dat zo is had ik liever spiralo genomen. Heb je een betere doorstroming en kun je goed isoleren.frank schreef:Ziet er mooi en degelijk uit maar.. ik heb daar ook wat ervaringen mee opgedaan vroeger in een ander schip maar bleek ondanks de alu iso slangen toch veel warmte te verliezen onderweg. Dus daar ging indertijd nog eens dun glaswol overheen.
Verder zie ik toch erg krappe bochten die de uitstroom gigantisch remmen. Ik zou daar toch eens naar gaan kijken als ik jou was, ik spreek uit ervaring met een joekel van een Eberspacher, een X10 uit een lijnbus dus dan weet je het wel.
Frank, de aluminiumslang knikt niet, deze behoudt zijn volle doorgang (zelfs met een scherpe bocht)popeye schreef:Wanneer dat zo is had ik liever spiralo genomen. Heb je een betere doorstroming en kun je goed isoleren.frank schreef:Ziet er mooi en degelijk uit maar.. ik heb daar ook wat ervaringen mee opgedaan vroeger in een ander schip maar bleek ondanks de alu iso slangen toch veel warmte te verliezen onderweg. Dus daar ging indertijd nog eens dun glaswol overheen.
Verder zie ik toch erg krappe bochten die de uitstroom gigantisch remmen. Ik zou daar toch eens naar gaan kijken als ik jou was, ik spreek uit ervaring met een joekel van een Eberspacher, een X10 uit een lijnbus dus dan weet je het wel.
Groet, Jack.
Misschien is een houtkachel dan wat voor je. Schijnt een goeie therapie te zijn!douane schreef:goed bezig heer Terpstra was ik maar zo goed in hout werk. ik kan schilderen enzo en lassen plaat werken maar hout ik wordt er nerveus van
popeye schreef:Misschien is een houtkachel dan wat voor je. Schijnt een goeie therapie te zijn!douane schreef:goed bezig heer Terpstra was ik maar zo goed in hout werk. ik kan schilderen enzo en lassen plaat werken maar hout ik wordt er nerveus van![]()
Groet, Jack.