sambeek schreef:Daar zal het verschil wel zitten, ik rook nog wel.
Zet er wel een lach smilie achter, maar eigenlijk helemal niet om te ,
serieus ik dacht ook niet dat ik kon stoppen maar vond 5 pakjes zware shag in de week ineens zo vies. dat me huis arts me aan de pillen heeft gezet kuur van 12 weken na 4 weken was ik die ook zo zat dat ik daar ook mee ben gestopt en tataaa ik ben er af beste beslissing in me hele leven..
Bezig om wat zaakjes bij elkaar te sprokkelen voor de verbouwing stuurhuis.
Via marktpl een elektrische tafelpoot gekocht. Even testen of ie het doet.
Ja hoor hij werkt.
Deze moet dienst doen als salon of eettafel. https://www.youtube.com/watch?v=cPKo-2p2KxQ
vloer moet er in z'n geheel uit. Verhoging gister weggehaald. Wegens vaartochtje vandaag(met de vereniging)
deze provisorische afgedicht.
Ingeval er meerdere mensen mee willen varen, ze niet in een gat donderen.
Nou nee, gaat niet echt gemakkelijk. Daarom ga ik het onder frame aanpassen
voor ruimere luiken om makkelijker onder de vloer te kunnen komen, als dat nodig zou mogen/moeten zijn.
Begin een beeeeetje stijf in gewrichten te worden die kronkelen als een slang, niet waarderen.
Nou dat stille, is maar betrekkelijk. (denk ik) Beetje afhankelijk van frequentie trilling en
dat heb je ook met de dempers die er in zitten.
Het laswerk, Pfffff, en dat door professionals. Van scheepswerven mag je toch wel anders verwachten.
Isolatie onder de vloer? Nee. De platen die je ziet liggen was de watertank mee ingepakt.
Er zat wat steenwol in de wanden. Tevens waren er veel geluidslek openingen.
Vooral aan de achterzijde stuurhuis juist daar waar het het minst gewenst is.
Oorzaak: het geheel los slijpen opbouw stuurhuis i.v.m. trilling dempers plaatsen, en
niet goed de ontstane naden en kieren afdichten.
Nog niets gebruikt. Dat moet nog.
Die wanden zijn niet schoon te krijgen.
Ben al een paar keer aan het poetsen geweest met ontvetters.
Dus een rot klusje.