WillemB schreef:Hoi Sambeek,
Ik blijf me altijd verbazen

over alle technisch vernuft en het ogenschijnlijk makkelijk uitdenken van de projecten. (Wat denk ik niet altijd zo is)
Gr Willem
Klopt helemaal Willem, uitdenken is één, het uitvoeren is een tweede. Dat moet soms wel eens overnieuw gedaan worden of plannen iets aanpassen.
Neem nou bv. de magneet contactjes, wilde ik eerst als sleepcontactjes uitvoeren, met de opmerking vanuit het forum, "wel leuk maar je maakt het je zelf erg moeilijk

, waarom gebruik je geen reed contacten?

" (wist niet eens wat een "reed"contact was ondanks ik het soms wel tegen kom in mijn vak)
Dat is nou net het leuke van dit forum, veel mensen met kennis op verschillende vlakken die hun mening/ervaring geven zonder een ander direct af te z.... als goed bedoelde commentaar. Daarbij vind ik het ook niet erg als je wat hardere commentaar krijgt hoor.
Ik zit in een toch wel technisch vak, heb gelukkig diverse gereedschappen tot mijn beschikking (zoals meerdere op dit forum) om een heel eind te komen, dus ben je al halverwege. Blijft alleen de uitvoering van plannen over. hahaha