hier mijn kachelaansluitingen, vooralsnog met proefdraaien gemerkt dat er nog geen warm water doorheen stroomt terwijl de pijp dwars boven op t motorblok wel warm wordt..... wellicht teveel weerstand ? ik zal er een circulatiepompje tussen moeten zetten denk ik. maar dat komt later wel.

hier mijn 6pk multiV riem om de 125 ampere dynamo aan te drijven, deze slipt dus niet !
Bovendien hoeft de waterpomp niet zo zwaar op de lagers belast te worden, daar de enkele V snaar niet meer zo loeistrak hoeft te staan.....
ook zie je hier de dikkere +kabel die richting de ARGO-FET verdeler gaat.
wel een extra spannertje gemonteerd voor dat riempje.
LEXAN is makkelijk te zagen en te schuren en te boren, geweldig spul, tsja het zal n keer wat dof kunnen worden, maar dan heb je ook weer heel makkelijk nieuwe raampjes gemaakt ( over 10 jaar zien we wel weer.....

)

ik wil geen reclame voor Bosch maken, maar deze zaagjes zijn uitstekend !
houtwerk in de eerste laag owatrol D2 ( na eerst een keer of 10 er met D1 geimpregneerd te hebben....)
ook het interieur beleeft hier en daar een UPGRADE.....
en de electrohoek krijgt ook nieuwe ingewanden......
dit past netjes, nu nog de glaslatten met kit monteren.
weer veel gedaan afgelopen week, maarja, de lente komt eraan dus over n paar weekjes moet ie de plomp in !
nog ff flink doorbutteren dan komt dat best voor me elkaar !
Believe me, my young friend, there is nothing-absolutely nothing-half so much worth doing as simply messing about in boats.....