Klopt, alleen soms wat condens en als het flink waait wordt toch alles nat...maar tis zeker een mooi plekjejohan schreef:je ligt daar wel heel mooi onder die brug om te werken: lekker droog!!! goed gezien van je.

In 2014 moet de klus geklaard zijn, 100 jaar oud is een mooie deadline om heen te werken.je hebt nog heel wat werk voor de boeg, maar het kan iets prachtig worden. Haast je vooral niet en bezint eer ge aan iets begint...(hoewel het daar nu te laat voor is zeker?)
Verder stap voor stap, nu eerst het motortje aan de praat krijgen en naar de werf, en van de zomer gaat ie mee naar de Kaag waar we een verkennerskamp hebben met alle scoutinggroepen die op de stierop verblijven, da's ook een leuk punt om naar toe te werken.
Ik lig in Uitgeest onder de A9, we komen elkaar vast nog wel tegen, ben voorlopig nog wel zoet.marzon schreef:hoi, ik zie dat we niet ver van elkaar af liggen, welke brug heb je uit gezocht ?
mijn project loreley ligt aan de zuidkant van de roskamsluis, noord scharwoude.
als je het leuk vind kunnen we misschien eens kennis maken, ik ben in ieder geval wel benieuwd naar jouw schip in het echt.
Martijn