RVE 21

en zo ziet mijn boot er uit

Moderators: sailor wim, frank

Plaats reactie
werner
Contacteer:

RVE 21

Bericht door werner »

Dit is mijn bootje:

http://picasaweb.google.nl/wernertroost ... 4491980034

Het is een vletje van de Roeiersvereniging De Eendracht te Rotterdam en werd gebruikt voor het vastmaken van zeeschepen.

Er staat een Kromhout 3 cyl LS in van 30pk en een 1:1 Brevo keerkoppeling, beide uit 1952.

PS Ik kreeg het plaatje niet direct op het forum, alleen een link lukt.
Johan H.
Contacteer:

Bericht door Johan H. »

Lukt inderdaad niet,

Wanneer je de eigenschappen van de foto opvraagd en dan de resize informatie er af haalt krijg je een mooier resultaat, dan heb je jouw foto op orgineel formaat. :lol:

Ik denk dat picasa probeert hotlinken te voorkomen. Nou heb ik het idee dat er hier iemand op het forum zit die daar iets meer over weet dus wie weet is er wel een trucje. Blijft leuk er een beetje mee te expirimenteren.

Edit: nou dat truckje ging mooi niet, en dit bericht kan ik ook niet verwijderen. Dan maar een edit. Heb de link maar weggehaald, google was het er schijnbaar niet helemaal mee eens.
Laatst gewijzigd door Johan H. op do 13 dec 2007 21:40, 1 keer totaal gewijzigd.
henk meyer

RVE 21

Bericht door henk meyer »

Afbeelding

Mooie originele vlet.
Gr. Henk
Johan H.
Contacteer:

Bericht door Johan H. »

Haha,

Da's flauw Henk, je hebt 'em ergens anders geparkeerd.
Ik vond 't de sport om de foto te openen vanaf Picasa :lol: , maar dat lukt niet.

Wel mooi schuitje, netjes in de verf en van de roeiers dacht ik, maar kan me ook vergissen. Bij ons in het rijtje ( in Vlaardingen) woonden een paar roeiers, beulen van kerels. Ben wel eens mee geweest. Wist vanaf toen waarom ze zo sterk waren.

Groet
henk meyer

RVE 21

Bericht door henk meyer »

Ja,
Ik heb ook een poosje gekeken of het lukte,misschien als je bij eigenschappen een beetje rommelt bij de url dan komt er een derde regeltje voor de dag.
Maar dan wordt die url zo lang en ik kreeg hem niet gekopieerd, toen heb ik maar voor deze manier gekozen.
Want als je zo'n lange url overtypt gaat er toch iets fout.
Plaats reactie