`
ik wou een traantje wegpinken over dit "leidingwerk" maar was nog aan het afdrukken

.
het "onderdelenbord"

spaghetti alla pijpENslang
vlnr retour diesel,vulleiding diesel,ontluchting tank,vulleiding drinkwater,pompleiding drinkwater onder twee draden voor de pompen (lens en dekwas) en de roerketting
nb! uitlaat door schot( rubber door een ruw gebrand,lees getand gat) waterlock hangt los.

en de bedrading naar de hh-accu, nog in te delen.
"kitwerk" mangat losstaande dieseltank.

leidingwerk vanuit ingang machinekamer rechts Daatje.

en ja er hangt ook wat "vonkentouw"in het rond.

nog EENTJE dan.
Nou op veler verzoek( 1 x

) zijn de foto`s eindelijk waar ze moeten zijn en nu ik weet hoe het gaat zal ik proberen er meer te plaatsen(als ik er aan denk

).
vandaag weer wat gevorderd met soppen en reinigen, onder de motor (zeer slecht bereikbaar) lag een laag van een dikke cm drab bestaand uit restanten van slijpen/branden (uit de tijd van de hermotorisering vrees ik en als ik het zo bekijk zijn ze `s morgens begonnen en waren ze met de koffie klaar

) en diverse oliën dit is nu verleden tijd. ook de bedrading van de startmotor losgehad, oxidatie verwijderd alles weer gemerkt zo het hoort( aan de accukant zaten een rode en een zwarte kabel op een pluspool dat vind ik een beetje eng dus maar met het rolletje isotape in de weer zodat we (of wie dan ook weet wat wat is ).
tot slot een vetkuilvraagje: iemand een suggestie hoe ik een voorgloei-/warmeluchtaanvoer kan realiseren voor kouwe Daatje

. ik heb wel een paar ideeën maar misschien denk ik helemaal verkeerd, en om elke koude start met de verfstripper in de weer te gaan lijkt me OOK niet ideaal.wordt weer vervolgd, groet Ad