Goedemorgen allen, dank weer voor de complimenten, ze wordt inderdaad steeds mooier, en wat belangrijker is : steeds meer naar mijn zin

.
De twijfel over dat zwart is nu wel weg, Menno, en zoals ik eerder al eens heb gepost vind ik het niet erg om een eindje te schilderen dus....... kan altijd nog wijzigen mocht er weer twijfel ontstaan
@ Sambeek: het is inderdaad een 12 meter Schottel zover mij bekend een ex-RP, ze ligt al veeeele jaren in Stavenisse, als ik de schipper eens tref zal ik eens vragen naar de geschiedenis, voor zover bekend, en dat hier ventileren.
Vraag: Heeft er iemand ervaring met de Hoogglans lak op waterbasis voor binnen en buiten van Action (Spectrum)? Dit wil ik namelijk binnen gaan gebruiken, alleen bij een kennis die er mee aan het schilderen was vond ik het ERG latex-achtig, qua geur en dikte, het droogt (mits met schuim gerold) op in een mooie egale laag met een glans tussen zijde- en hoogglans en is binnen een uur droog, daarom geeft het wel wat kwaststrepen bij het gebruik van de kwast.
Hoogglans latex voor buiten lijkt me een Utopie maar je weet het maar niet tenslotte, met de technisch ontwikkelingen van nu?
Thuis gebruik ik tot volle tevredenheid de hoogglans lak van Spectrum op terpentine basis voor buiten en dat doet niet onder voor een "bekend" merk.
Wordt weer vervolgd, groet Ad