Ziet er uit als een (olie)druksensor.
Kan toegepast zijn bij hydraulische keerkoppelingen.
Op mijn Reintjes zit er ook zo één + alarmcontact en een klok in het dashboard.
Oké dat bied hoop, ik zal de bedrading na lopen. Zou ik er dan gewoon een oliedruk klok op kunnen aansluiten ?
Trouwens ik had nog een kleinigheidje...
We hebben de boot nu net een half/3 kwart jaar overal stonden nieuwe jerrycans met olie gestalt ( goed afgeleverd voor het geval dat ) alleen stond er 1 jerrycan bij met grote letters opgeschreven keerkoppeling.... dat was atf olie maar dat hoort niet in deze keerkoppeling.
Als ik die foto zo zie met één aansluiting, klopt dat? , dan is dat niet een draad voor een aanwijsinstrument maar een schakelaar voor een onderdruk alarm. Dus denk eerder in de richting van een claxon of rode lamp etc.
Mijn Twindisc gebruikte dezelfde olie als de hoofdmotor, kan zijn dat PRM dat ook doet. Moet je even nakijken. Zal wel sae 30 zijn schat ik.
gr FRank
\\ Blind vertrouwen in de autoriteiten is de grootste vijand van de waarheid. Albert Einstein //
frank schreef:Als ik die foto zo zie met één aansluiting, klopt dat? , dan is dat niet een draad voor een aanwijsinstrument maar een schakelaar voor een onderdruk alarm. Dus denk eerder in de richting van een claxon of rode lamp etc.
Mijn Twindisc gebruikte dezelfde olie als de hoofdmotor, kan zijn dat PRM dat ook doet. Moet je even nakijken. Zal wel sae 30 zijn schat ik.
Oké dat zou ook nog kunnen maar ik heb ook geen alarm nog een roodlampje er opzitten.
Mochten er nu geen toeters en/of bellen af gaan dan zou het ook nog een neutraalstand beveiliging kunnen zijn.
Kan op de foto niet goed zijn waar hij precies zit maar zo te zien vlakbij de schakelheugel. Ken PRM niet verder maar bij ZF zit het wel zo.