Info: motorbokschip Jonge Willem. 1910 H.Haring Wilnis 20.6 x 4,1 x 0,9 (diepgang, niet de holte) 58 ton laadvermogen 40 ton waterverplaatsing DAF DD575 1964 reg.nr varend erfgoed 2639
En dan vergeet je nog de onwaarschijnlijke rust.
Ook ik dacht een binnenvaarttanker te onderscheiden, eentje uit die vloot met die oranje koppen. Maar de foto is te vaag om daar zeker van te zijn. Voor hetzelfde geld zien we een stukje oever aan voor een stilliggend (geen boordverlichting) schip.
De sfeer doet me denken aan die passantensteigers in de Amstel net beneden de S-bocht van Uithoorn.
De haven is onze bestemming, maar niet ons doel.
Met schippersgroet,
Guido
toch een beetje aakvlaai-sfeer, maar daar heb je dacht ik andere steigers. In de oude Biesbosch zie je deze steigers wel, maar daar is de begroeiing hoger.
Arnold
Info: motorbokschip Jonge Willem. 1910 H.Haring Wilnis 20.6 x 4,1 x 0,9 (diepgang, niet de holte) 58 ton laadvermogen 40 ton waterverplaatsing DAF DD575 1964 reg.nr varend erfgoed 2639
Dit is geen groot vaarwater. Daar zou nooit zo'n steigertje zijn met zulke lichte ringetjes om aan vast te maken, bedoeld voor jachten.
Misschien nog niet zo'n slecht idee, die hoogspanningsmastenkaart!
De haven is onze bestemming, maar niet ons doel.
Met schippersgroet,
Guido