Info: motorbokschip Jonge Willem. 1910 H.Haring Wilnis 20.6 x 4,1 x 0,9 (diepgang, niet de holte) 58 ton laadvermogen 40 ton waterverplaatsing DAF DD575 1964 reg.nr varend erfgoed 2639
Bij 2 voor 12 zou het een o ja-vraag zijn. Het komt zo vertrouwd voor, maar het kwartje valt niet. Dus dan maar proberen: opvarend op de Maas beneden de aansluiting Maximakanaal?
De haven is onze bestemming, maar niet ons doel.
Met schippersgroet,
Guido
Helemaal goed
om het moeilijker te maken heb ik de borden aan de rechtkant van de foto verwijderd, anders hadden jullie gelijk kunnen zien dat het géén haven was.
Info: motorbokschip Jonge Willem. 1910 H.Haring Wilnis 20.6 x 4,1 x 0,9 (diepgang, niet de holte) 58 ton laadvermogen 40 ton waterverplaatsing DAF DD575 1964 reg.nr varend erfgoed 2639
Ja, dat zou je zeggen, maar in dit geval toch weer niet, omdat de situatie vrij nieuw is. Ik ben daar de afgelopen zomer voor de eerste keer vanuit het Maximakanaal in de afvaart gegaan, maar kennelijk toch niet goed achterom gekeken.
Er gaat wel vaker iets niet naar wens. Zo zat ik in 2012 lelijk op de keien. Gelukkig kon het hier binnen een week gefixt worden.
Met schippersgroet,
Guido
Kon er helemaal niets van maken, ben zelfs met Google Maps bij de Amertak geweest en heb het halve land via Google Maps afgereisd. Was dus een echt zoekplaatje
Benieuwd wat de volgende voor een zoektocht brengt.
Groet, Jo
Óf hij was te makkelijk, óf jullie zijn briljant. Laten we het maar op het laatste houden.
Ja, gelukkig is dit monument nog steeds in actieve dienst. Net als het 'monument' dat er in hangt.
Ruud was je net voor, Karel!
Met schippersgroet,
Guido
soms zie een plaatje en denk je dat moet daar zijn. dan controleer je nog even en dan klopt het of niet.
maar als je nooit geweest bent zal er ook niet achter komen.
zoals het vorige plaatje loop je ook af te vinken van is het hier of daar de opties die genoemd zijn had ik ook al bekeken op de Amertak na...
Info: Hallo, we zijn een jong gezin met 2 kinderen van bijna 2 en 4 jaar oud. Onze ligplaats is in midwolda. Wij zijn in het bezit van een Tengro kruiser genaamd Catharina van ongeveer 11m lang bij 3.20m breed. Wij hopen veel leuke vakanties te hebben en fijne vaar uren. Er moet wel het een en ander aan gebeuren en dat zal ik samen met jullie delen. Ik hoop op deze forum veel te leren en ook anderen te kunnen helpen met de kennis die ik eventueel wel heb.
je kan het ook raden al ben je er niet geweest, als er maar genoeg unieke kenmerken zijn. het plaatje van de haven met die witte kraan heb ik gegoogled ben er van mijn levensdagen nog nooit geweest