"Waar is dit?" Seizoen '22 -'23.
Moderators: sailor wim, frank
Re: "Waar is dit?" Seizoen '22 -'23.
Een jachthaven, steiger en veel bomen, waar heb ik dat meer gezien? Iets groter uitgesneden misschien?
Gr.
Erik
Gr.
Erik
- Marie Christina
Ik heb niet het geringste vermoeden, on elk geval.
Het lijkt er in elk geval dat mijn "dit is een makkelijke"- theorie weer op gaat.

Laatst gewijzigd door Marie Christina op di 14 feb 2023 17:09, 1 keer totaal gewijzigd.
"It ain't that I'm wiser, I just stood a couple of more times with my back to the wall (Willie Nelson)
-
- Info: Eigenaren van ms Twei Woiven bj xxxx en ms Twei Woiven sr bj 1946 als TX24
BHS nummer 15401 - Contacteer:
Viking te Den Bosch?
Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl..
73, Mirjam & Jinny
73, Mirjam & Jinny
Jinny,
KIjk daar kunnen we wat mee, nu hebben we een richting, nog hemelsbreed max 60 km te gaan en is goed aan te varen vanuit de viking
Wybren,nu vallen er al veel jachthavens af.
KIjk daar kunnen we wat mee, nu hebben we een richting, nog hemelsbreed max 60 km te gaan en is goed aan te varen vanuit de viking
Wybren,nu vallen er al veel jachthavens af.
Ancora Imparo
- paure nesci
Mook ?
Gr Do
Gr Do
Believe me, my young friend, there is nothing-absolutely nothing-half so much worth doing as simply messing about in boats.....
Nou, niet echt een richting. Bij richting denk ik aan N-O-Z-W

Na uitvergroten van het plaatje, zie ik 2 grote steigerpalen c.q. glijpalen. Dus drijvende steigers. Helaas is niet te zien hoe lang die glij-palen zijn.
Maar mijn 1e idee is stroomopwaarts van de Maas. Ok, zou met de 60 km zitten we al voorbij Leukenmeer. Zou met dit gegeven aan de slag gaan, doe ik nu effe niet

-
- Info: Eigenaren van ms Twei Woiven bj xxxx en ms Twei Woiven sr bj 1946 als TX24
BHS nummer 15401 - Contacteer:
Grove gok, Dinteloord
Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl..
73, Mirjam & Jinny
73, Mirjam & Jinny
Jonny,
Je gaat de verkeerde kant o
Do, zit in de juiste richting
Je gaat de verkeerde kant o
Do, zit in de juiste richting
Ancora Imparo
Ruud, even een check: zijn het glijpalen die ik zie?
Ok. Do was met Mook de juiste richting op, maar blijkbaar was het niet de Mooker Plas.
Zou WSV Kraaijenbergse Plassen kunnen zijn. Heeft ik meen dit soort steigers en ook veel groen op de wal.
Zou WSV Kraaijenbergse Plassen kunnen zijn. Heeft ik meen dit soort steigers en ook veel groen op de wal.
- paure nesci
Nope , de kraaija heeft dat plaatje en die steigers niet.
Maar ik meen de jachthaven van Boxmeer / Beugen hier wel te herkennen.
Groet Do
Maar ik meen de jachthaven van Boxmeer / Beugen hier wel te herkennen.
Groet Do
Believe me, my young friend, there is nothing-absolutely nothing-half so much worth doing as simply messing about in boats.....
Do,
Helemaal juist wsv boxmeer, als je er niet geweest bent was het zeer moeilijk. Is namelijk met google earth en streetview niet te zien.
Do jou beurt
Helemaal juist wsv boxmeer, als je er niet geweest bent was het zeer moeilijk. Is namelijk met google earth en streetview niet te zien.
Do jou beurt
Ancora Imparo
- paure nesci
Als je er niet geweest bent is t niet te herkennen nee.
Vanavond ff plaatje zoeken , vandaag weer n dagje aan t trucken....
Groet Do
Vanavond ff plaatje zoeken , vandaag weer n dagje aan t trucken....
Groet Do
- paure nesci
Deze dan
Verstuurd vanaf mijn moto g(8) plus met Tapatalk

Verstuurd vanaf mijn moto g(8) plus met Tapatalk