Vanuit deze hoek heb ik het nooit bekeken wel vanaf de brug waar jij onder staat en daar ben ik menigmaal over heen gefietst wij liggen altijd bij de wsv de Maas dat is gemakkelijker voor de fiets route er vaar ook een Ferry van de wsv de Maas naar deze haven een mooi systeem voor de passante die geen fiets aan boord hebben en Venlo sla ik nooit over.
Vaar mij gerust voorbij, te loever of te lij,ik zal er ook wel komen!
Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl..
Info: motorbokschip Jonge Willem. 1910 H.Haring Wilnis 20.6 x 4,1 x 0,9 (diepgang, niet de holte) 58 ton laadvermogen 40 ton waterverplaatsing DAF DD575 1964 reg.nr varend erfgoed 2639
Info: motorbokschip Jonge Willem. 1910 H.Haring Wilnis 20.6 x 4,1 x 0,9 (diepgang, niet de holte) 58 ton laadvermogen 40 ton waterverplaatsing DAF DD575 1964 reg.nr varend erfgoed 2639
Wat meen ik te zien:
- woning-hoogbouw, met parkje/graskant direct aan het water; dus in een grotere stad (R'dam, Dordt, A'dam?)
- Achterkant van een bunkerstation?
Weet het niet direct, even laten bezinken.
Beemer schreef: ↑za 20 mar 2021 13:59
Wat meen ik te zien:
- woning-hoogbouw, met parkje/graskant direct aan het water; dus in een grotere stad (R'dam, Dordt, A'dam?)
- Achterkant van een bunkerstation?
Weet het niet direct, even laten bezinken.
Aanvulling: pas nu zie ik de hoge meerpalen; A’dam e.d. vallen, vanwege het grote verschil in waterpeil op de raadplaat, dus beslist af. Bunkerstation tegenover Roermond?