Helemaal juist, aardige vereniging, leuke plek, gratis fietsen
De havenmeester is getraind om de steiger (het eerste stuk is flink steil) met een noodvaart af te fietsen, een beetje de Col du Tourmalet afdaling, tot aan de meldsteiger aan het eind.
De foto is van vóór het stuw-incident...ik meen dat alle schepen s winters uit het water gaan, dus de schade zal meevallen
Een nieuwe plaat graag Do!
Ruud, ik heb iets met bootjes en mooie vormen enzo... vandaar deze foto.
ik heb net gezien dat het met streetview te zien is ( het bushokje) , alleen is die boot niet te zien....
hollandse ijssel is niet goed .
gr Do
Believe me, my young friend, there is nothing-absolutely nothing-half so much worth doing as simply messing about in boats.....
Ik dacht hier: https://www.google.nl/maps/@52.016971,4 ... 56!6m1!1e1 Daar vaart trouwens net dat vreemde geval met schepraderen langs! Helaas, niet goed dus. Wel een zeldzaam type bushokje, het moet dus toch in de buurt van midden Nederland zijn, veengebied
Arnold
O.k.
er staat geen (kerk) toren , hoogspanningsmast , en /of molen op , maar wel een herkenbaar openbaar vervoer atribuut......
is ie te moeilijk ?
Gr Do
Believe me, my young friend, there is nothing-absolutely nothing-half so much worth doing as simply messing about in boats.....
Aquanaut, je hebt m gevonden !
foto was genomen in 2012 , maar op streetview van 2015 is ie niet te zien....
zou ie opgeruimd zijn of is iemand een restauratieproject begonnen ?
wellicht vaart ie weer als nieuwe rond ???
Aquanaut jij mag er een plaatsen !
gr Do
o.k. van de andere zijde van t water wel te zien ( in 2010 )
gr Do