Nou Ruud,
de temperatuur van je foute oplossing laat ik even in t midden.
dat zou een te vroege hint zijn, we moeten zuinig zijn op de foto's , you know
Gr Do
Believe me, my young friend, there is nothing-absolutely nothing-half so much worth doing as simply messing about in boats.....
Verhaalpotten uit lang vervlogen tijden,
die sluis is tussen 1923 en 1928 gebouwd en is samen met die hefbrug een rijksmonument.....
maar Ruud zat dus ijskoud daar in d'n Bels....
oostsluis Weurt, Maas Waal kanaal.
Frank heb je nog n kiekje ?
Gr Do
Believe me, my young friend, there is nothing-absolutely nothing-half so much worth doing as simply messing about in boats.....
ik zie......geen molen, geen hoogspanningsmast, geen eitje, zelfs geen water, en al helemaal geen boot......
wel een plattegrond van een soort veengebied ofzo.
geen idee waar je deze geschoten hebt Frank.
gr Do
Je ziet inderdaad een kunstwerk in de vorm van een gebied met veel water, eilandjes, sloten en een kanaal.
Maar dan... het staat aan het water en hoort ergens bij.
gr FRank
\\ Blind vertrouwen in de autoriteiten is de grootste vijand van de waarheid. Albert Einstein //
Ligt aan de westkant van het land en mijn bootje ligt om de hoek maar ik had geen groothoeklens mee
Ik zou er met een kleinere boot kunnen komen, er ligt nog een sluisje waar je door moet.
gr FRank
\\ Blind vertrouwen in de autoriteiten is de grootste vijand van de waarheid. Albert Einstein //
Laat ik er nog eentje tussendoor gooien, jullie zijn waarschijnlijk aardig uitgeput
Moet hier even bij aantekenen dat dit bij onze zuiderburen is opgenomen.
gr FRank