Waar is dit seizoen '23-'24
Moderators: sailor wim, frank
Re: Waar is dit seizoen '23-'24
dan wil ik ook nog een gokje wagen, normaal doe ik dat nooit maar is het in de woude of woudhaven aan het alkmaardermeer?
Ancora Imparo
HH,
Eiland de Eekt in het Drontermeer??
Navigo
Eiland de Eekt in het Drontermeer??
Navigo
HH,
Dan de tweede mogelijkheid, die iets van herkenning geeft; Heegermeer, het eilandje Lejeplle.
Navigo
Dan de tweede mogelijkheid, die iets van herkenning geeft; Heegermeer, het eilandje Lejeplle.
Navigo
Ik reken hem goed. De fluessen-heegermeer heeft meerdere eilandjes met elk zo’n rechthoekige insteekhaven.
Ik lig hier in het meest noordelijke eiland direct tegenover Heeg. De Jepelle en Kruispolle liggen iets zuidelijker.
Ik lig hier in het meest noordelijke eiland direct tegenover Heeg. De Jepelle en Kruispolle liggen iets zuidelijker.
HH,
Twee jaar terug ook zo'n rondreisje gemaakt, het kwam de kids redelijk bekend voor. Het eiland direct voor Heeg hebben we links laten liggen, was net ff te druk.
Nu de volgende maar, ik zeg succes.

Navigo
Twee jaar terug ook zo'n rondreisje gemaakt, het kwam de kids redelijk bekend voor. Het eiland direct voor Heeg hebben we links laten liggen, was net ff te druk.
Nu de volgende maar, ik zeg succes.

Navigo
Hollandse ijssel
Je vaart richting oudewater en bent net montfoort gepasseerd. Het huis wat je ziet is het huis aan de waardsedijk ik denk nr 15
Je vaart richting oudewater en bent net montfoort gepasseerd. Het huis wat je ziet is het huis aan de waardsedijk ik denk nr 15
Ancora Imparo
HH,
Dat is wel heel vlot en vooral de exacte locatie. Inderdaad, helemaal juist, gefeliciteerd
Navigo
Dat is wel heel vlot en vooral de exacte locatie. Inderdaad, helemaal juist, gefeliciteerd

Navigo
- paure nesci
Volgens mij heeft Ruud overal al gevaren ( twee richtingen op ) en daarbij een fotografisch geheugen ofzo,...ongelooflijk !
Believe me, my young friend, there is nothing-absolutely nothing-half so much worth doing as simply messing about in boats.....
Goedemiddag,
Do bedankt voor het compliment maar voor mij is Friesland nog de grote onbekende.
Deze plaat herkende ik toevallig omdat er dit jaar ook ben langsgekomen en volgens mij stond het huis nog te koop ook.
alleen een beetje buiten budget.
hier weer een nieuwe

bootje links zijn wij.
@navigo, je hebt er een mooi kraantje opstaan, zelf gemaakt of zo gekocht? als je het gekocht hebt zou de leverancier willen delen?
succes!
Do bedankt voor het compliment maar voor mij is Friesland nog de grote onbekende.
Deze plaat herkende ik toevallig omdat er dit jaar ook ben langsgekomen en volgens mij stond het huis nog te koop ook.
alleen een beetje buiten budget.
hier weer een nieuwe

bootje links zijn wij.
@navigo, je hebt er een mooi kraantje opstaan, zelf gemaakt of zo gekocht? als je het gekocht hebt zou de leverancier willen delen?
succes!
Ancora Imparo
-
- Info: Eigenaren van ms Twei Woiven bj xxxx en ms Twei Woiven sr bj 1946 als TX24
BHS nummer 15401 - Contacteer:
Ha, die had ik ook wel geraden...
Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl..
73, Mirjam & Jinny
73, Mirjam & Jinny
Dit is een shot uit HHK met MS Mi Vida.
Nu weet ik niet meer of dit de reis was uit Linz met een kist en grond,of de 2de reis.
Is dit in België?
Met vriendelijke groet,
Wybren.
Wybren.
Wybren,
Welke reis het was weet ik niet maar ik zag hem liggen en ik dacht dan moet ik mijzelf zo langszien varen en dat is gelukt. En ik zie geen belgisch vlaggetje bij mij in de voormadt.
Welke reis het was weet ik niet maar ik zag hem liggen en ik dacht dan moet ik mijzelf zo langszien varen en dat is gelukt. En ik zie geen belgisch vlaggetje bij mij in de voormadt.
Ancora Imparo