Ja, is lastig en een reisverslag heb ik niet geschreven.( anders werd het te makkelijk met de zoekplaatjes )
ten oosten van Kampen klopt, maar deze vakantie zijn we ook ten westen, noorden en zuiden van Kampen geweest.....
maar ik ga niet teveel verklappen , Ruud is aardig op dreef.....
het is wel n beetje buiten het vaargebied van Menno......
gr Do
Believe me, my young friend, there is nothing-absolutely nothing-half so much worth doing as simply messing about in boats.....
kromme balg schreef:
Op de foto Greta en Ch€f (u wel bekend hé Wim !)
Dirk en Greta,
Kromme Balg
Hoi Greta en Dirk
Ja Evarist vergeet ik nooit wat een fiere man , helaas is hij gestopt met varen hoorde ik van Robin.
Op eerste blik van jullie foto dacht ik aha Oudenaarde maar ja buiten Francofiel ben ik ook Belgofiel nietwaar
Gr Wim
Als iedereen bezig is om gezien te worden, wie kijkt er dan nog?
Info: motorbokschip Jonge Willem. 1910 H.Haring Wilnis 20.6 x 4,1 x 0,9 (diepgang, niet de holte) 58 ton laadvermogen 40 ton waterverplaatsing DAF DD575 1964 reg.nr varend erfgoed 2639
Nu we toch op een zijspoortje zijn gerangeerd; is dit een van die rijkspolitiebootjes die door De Vries Lentsch gebouwd zijn? Mijn zwager had de ooit de RP27, en die lijkt hier sprekend op.
Sorry Do, raden maar weer!
De haven is onze bestemming, maar niet ons doel.
Met schippersgroet,
Guido
Jo, de larsertocht......maar nee ( ruim nee )
maar als je nu een lijn trekt tussen jou suggestie en je thuishaven, dan iets boven de helft van die afstand , dan heb je ongeveer de hoogte waar je moet zoeken....
komt goed,
gr Do
Believe me, my young friend, there is nothing-absolutely nothing-half so much worth doing as simply messing about in boats.....