De eigenschap van een verrekijker: "vergroot 7 x" is volgens hem onzin. Hij kon er voor de achtste keer ook nog prima door kijken...

Moderators: sailor wim, frank
Zijn daar geen stoplichten, dan?buggyrene schreef:Behalve in het centrumhaven......
Ik zei toch: Zal inderdaad inmiddels wel een grumpy old man zijn. In het verleden geen enkel probleem mee gehad.frank schreef:
Intussen heb ik kennis gemaakt met die heer Scheper die in keerkoppelingen doet en inderdaad en beetje vreemd is hij wel. Volgens de brugwacher waar ik de weg vroeg zou het 'misschien wel de beste monteur van Drenthe wezen maar wel wat eigenaardig'..
En daar is niks verkeerds mee gezegd. Erg moeilijk met die man contact te krijgen en de een scheldpartij na de andere. In zijn ogen deugt er niemand behalve...
Ja, maar die blijven vandaag, evenals van de week, op dubbel rood, ivm. storing aan de brug, passanten komen de haven niet in, en erger nog..... niet weer uit...., ik kom zelf uit Almelo, maar vind deze haven een aanfluiting, in de haven is helemaal niets, en bruggen liggen om de haverklap in storing.......Marie Christina schreef:Zijn daar geen stoplichten, dan?buggyrene schreef:Behalve in het centrumhaven......
Dan zijn we elkaar ruimschoots "misgevaren" want ik kwam daar op 30-6 langs voor een rondje door Groningen en Drenthe. Maar ook dat overleef je wel weer!frank schreef:Warm jongens.. We zjn via Hoogeveen doorgevaren naar Noordse Schut en liggen daar nu op een mooi plekje onder de bomen.
Effe denke.. bij Goor? Kwam ik in een slecht humeur terug van een poging om in Almelo te geraken. Heb je niet opgemerkt, was kennelijk met iets anders bezig.RuudMal schreef:Frank,
Je mag wel zwaaien naar collega watersporters ook al is het druilerig weer. Ik ben je vandaag tegengekomen bij Goor maar geen groet kon er vanaf. Of was je te diep verzonken in de Vaarkaart ?
Ruud
Jammer dat je niet ff bij de AWV hebt aangelegd, je kwam er langs, of was je te gefrustreerd?Vanuit Aadorp naar de brug naar Almelo gevaren, daar waren we nog nooit binnen geweest. Maar zoals herman finkers al zei.. 'stoplicht op rood...'
We hebben daar een halfuur aan de palen liggen draaien maar de brugwachter zat met een paar maten uitgebreid aan de koffie en gunde ons geen blik. Ook geen enkel contact mogelijk, telefoon werd niet opgenomen, marifoon staat wel op de kaart maar is er dus niet.. Dus uiteindelijk zijn we maar doorgevaren. En jawel, even later, het zou zelfs ter hoogte van Goor kunnen zijn geweest belde de havenmeester en na wat heen en weer gepraat bood hij zelfs zijn excuses aan.